Han  lever

Direktlänk till inlägg 12 maj 2021

Prövad tro?

Av Anji - 12 maj 2021 22:54

 

Prövad tro?  Har du blivit prövad i din tro och förstår nu att man måste lära sig att.................

 

 

Men tron är en fast tillförsikt om det som man hoppas, en övertygelse om ting som man icke ser.” Heb 11:1

 

 

Det är inte lätt att stå fast i tro, nej varför skulel det vara lätt? Det är ju därför människor ger upp, de orkar inte.

Varför orkar de inte?

De tappar tålamodet.

Varför?

För att de inte förstår bibelordet kanske?

Ja och de orkar inte lära sig att livet KAN VARA VÄLDIGT SVÅRT.

 

DET har jag fått lära mig och därför skriver jag  ju detta till dig, vem du nu än är.

 

Tänk på att GUD kan ÄNDRA ALLT till det bästa och SVARA dig!

 

 

 

 

 

/Anji

2021 · TRO
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anji - Tisdag 23 april 20:35

  SVERIGE mår inte bra och inte Världen heller, eller ?? Våldsdåden är många!     FAITH, GRACE, LIFE, LIVE     I bibeln står det om allt och om HUR man skall leva.   /Anji ...

Av Anji - Måndag 22 april 21:34


                               VÅR!    bild Anji     Kapitel 12 Den andliga gudstjänsten 1 Därför uppmanar jag er, bröder, vid Guds barmhärtighet, att frambära era kroppar som ett levande och heligt offer som behagar Gud – er...

Av Anji - Söndag 21 april 23:48


  https://www.vaken.se/dr-joseph-mercola-fagelinfluensa-kan-inte-doda-manniskor-om-den-inte-ar-modifierad-i-laboratorium/   Alla påståenden om rädsla för möjligheten av en dödlig fågelinfluensa har visat sig vara falska.   Detta enligt D...

Av Anji - Lördag 20 april 14:30

             Se artikel:   Kärlek. Kärlek. Kärlek. Många söker den. Men vet man att kärleken är ljusets källa?   Bibelorden i 1 Kor 13 berättar för oss om Kärleken och att den är störst av allt, och det är sant. Kärlek är inte lust och kärl...

Av Anji - Fredag 19 april 00:13


    GLAD ÄNDA IN SJUNGA JAG VILL Glad ända insjunga jag vill,Jesus är min,allt hör mej till.Gud har mej kär,nåden är fri,lycklig jag är,mer ska jag bli. Borta jag var,fjärran från Gud,gav inget svarnär jag fick bud,hörde ej på,lyssnade ej...

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards