Han  lever

Alla inlägg under september 2018

Av Anji - 25 september 2018 23:22


Satans lögner. Är du lurad? ja förmodligen?

 

Vi som läser bibeln och ser de tider som är NU, vi förstår hur det hela är upplagt från början, satan har ju alltid funnits för att förleda människor och han har verkligen lyckats med många människor, att få dem att bli totalt grundlurade och TOMMA. Jag menar hjärntvättade av lögner, sådant brukar jag ju nämna här på sidan och jag gör det igen för faktum är att människor tycks bli värre och värre ansatta av tidens tand och satans lögner. Det tär och skär i människor och människor tycks inte förstå GUDS SANNINGAR!!  Det är bättre då att få sina hjärnor tvättade rena med att LÄSA GUDS ORD och ta till sig det HAN SÄGER istället för att lyssna på ljughalsar som politiker, kungar, furstar och besserwissers.

 

Jes  kap 1:10-20

Hör Herrens ord, ni Sodoms-furstar,
lyssna till vår Guds undervisning, du Gomorra-folk! 
11
Vad skall jag med era många slaktoffer till? säger Herren . Jag är mätt på brännoffer
av baggar och på gödkalvars fett, till blod av tjurar, lamm och bockar har jag inte behag. 
12
När ni kommer för att träda fram inför mitt ansikte, vem begär då av er att mina förgårdar trampas ner? 
13
Bär inte längre fram
meningslösa matoffer. Röken av dem är avskyvärd
för mig. Jag står inte ut med ny-månader, sabbater och utlysta fester – ondska tillsammans med högtidsförsamlingar. 
14
Min själ hatar era ny-månader och högtider. De är en börda för mig, jag är trött på att bära den. 
15
När ni räcker ut era händer, döljer jag mina ögon för er. Även om ni ber mycket, kommer jag inte att lyssna. Era händer är fulla av blod. 
16
Tvätta er och gör er rena. Tag bort era onda gärningar från mina ögon. Sluta att göra det som är ont. 
17
Lär er att göra det som är gott, sök det rätta. Tillrättavisa förtryckaren, försvara den faderlöses rätt, stöd änkan i hennes sak. 
18
Kom, låt oss gå till rätta
med varandra, säger Herren .
Om era synder än är blodröda, skall de bli snövita, om de än är röda som scharlakan, skall de bli vita som ull. 
19
Om ni är villiga att höra, skall ni få äta landets goda. 
20
Men om ni vägrar
och är motsträviga, skall ni förtäras av svärd, ty så har Herrens mun talat.

 

*****

Motsträviga och religiösa, syndiga och lögnare, smutsiga,

 

förtryckare, mördare, ………listan är lång på det som är fel.

 

Gud älskar ALLA människor men han älskar INTE SYNDEN!

 

/Anji

 

 

 

 

Av Anji - 20 september 2018 20:19


 

Du som väntar på Guds ingripande i ditt liv---

 

Gud har ALLTID den perfekta planen och det är Alltid hans tid som gäller.

 


Joh 7:6

Jesus sade till dem: ”Min tid har inte kommit än, men för er är det alltid rätt tid.

 

Heb 4:16

Låt oss därför frimodigt gå fram till nådens tron för att få barmhärtighet och finna nåd till hjälp i rätt tid.

 

Ord 15:23

Man blir glad när man kan ge svar, hur gott är inte ett ord i rätt tid!

 

Ps1:3

Han är som ett träd, planterat vid vattenbäckar, som bär sin frukt i rätt tid och vars löv inte vissnar. Och allt han gör, det lyckas väl.

/Anji


Av Anji - 16 september 2018 01:17


Tro det eller ej, men Jesus skall komma tillbaka


/Anji

Av Anji - 12 september 2018 23:40


A cruel world    







Jag hoppas du läser texten och ser hur galet allt  faktiskt är. Det gäller att ta reda på sanningarna om hur det verkligen är.

 

/Anji





Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Skapa flashcards