Han  lever

Alla inlägg under augusti 2009

Av Anji - 1 augusti 2009 00:15





Ju mer jag söker dig
Ju mer jag hittar dig

Ju mer jag hittar dig, desto mer jag älskar dig

Jag vill sitta vid dina fötter
Dricka ur din kopp i din hand.
Ligga tillbaka mot dig och dina andetag, känna ditt hjärta slå
Denna kärlek är så djup, det är mer än jag kan förstå.
Jag smälter i frid, det är överväldigande


Jag Älskar Dig Jesus


Det mitt hjärta önskar att vara nära dig för alltid
I din famn Jag hittade min styrka

Jag är dig nära när mitt hjärta är svagt


Du är allt jag behöver, din kärlek är ädel, din kärlek är allt jag behöver

Din kärlek omsluter mig, din kärlek är allt
Allt jag behöver, allt mitt hjärta vill.

Jag avgudar dig

Jag var döende att hitta dig när du öppnade dina  armar så blev jag full av liv att  veta att du älskar mig och att du väntar på att ge resten till min själ

Herren jag vet vad jag kämpar för
Det går att vara mer än det här livet jag vet
Men jag är här för att kämpa för att aldrig ge upp
Jag finner styrka i Din kärlek
Och du kommer att se mig och alla som söker ditt ansikte


/Anji





Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards