Han  lever

Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Chains Are Gone

Av Anji - 16 april 2010 23:37

 

 

 

 

 

    

 

 Jag ser på mitt liv
Och jag kan fortfarande inte tro det
Hur kunde jag göra det, hur kunde jag klara det.
För där jag står nu.
Du förstår inte
Jag var upp mot hela världen
Och allt jag kunde känna var att allt bröt ner mig
Men ur en hopplös situation
Det kom en sång om lösenLivet kan driva mitt hjärta till gränsen
Men jag kommer inte att släppa
Av glädje i min själ
Därför att allting kan förändras på en minut
Och världen kan pröva mig
Men aldrig kan de stjäla min glädjeSå gå upp, stå upp
Allt du har gjort går så fel
Du behöver inte ge efter för kampen
Du kan vara nere
Men stanna inte där för längeVärlden kan säga
Du kommer aldrig att göra det
Världen kan säga
Du är inte starka nog att ta den
Men jag bryr mig inte
Därför att glädjen i Herren är verklig




 

My Chains Are Gone


 
 
Maria

Maria

17 april 2010 22:46

Stark. Glödande o brinnande. Kunskap. Övertygad i hjärtat- tuff men ödmjuk-
sådan är du.
Herren älskar dig. Kram Maria Gud välsigne dig.
Tack Herre.

http://www.jesuslever.eu/gospel

 
Ariph

Ariph

22 april 2010 14:32

Underbart Annie! Härlig dikt! Gillar verkligen den.
Gud är alltid med oss och finns inget som vi kan byta utom honom emot. Jesus är det bästa i livet.
Älskade vän, du betyder så mycket för mig!
Kramar

http://theariph.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anji - Lördag 18 maj 19:10

    Rom 8:14     14 Alla som drivs av Guds Ande är Guds barn.15 Ni har inte fått slaveriets ande så att ni på nytt måste leva i fruktan. Nej, ni har fått barnaskapets Ande, och i honom ropar vi: ”Abba! Far!” 16 Anden själv vittn...

Av Anji - Fredag 17 maj 23:44

    https://newsvoice.se/2024/05/amerikanska-karnvapnen/   SVERIGE När kommer amerikanska kärnvapnen till Sverige Ulf Kristersson? Analys: "Stödet till Ukraina är existentiellt" säger Ulf Kristersson, men det är även amerikanska kärnv...

Av Anji - Torsdag 16 maj 20:11

  Frälsningens två steg, och att gå hela vägen:       /Anji     Foto  Anji     ...

Av Anji - Torsdag 16 maj 01:16

    HÄLSOLIV!  Äter du nyttigt?  Detta skyddar ditt hjärta m m:   Grönsaker kan ha skyddande effekter mot hjärt-kärlsjukdom. Det visar en ny svensk studie. Det gäller dock inte alla grönsaker, utan en viss typ.Foto: Alexander Raths / Shu...

Av Anji - Tisdag 14 maj 20:12

  https://www.vaken.se/ultraprocessad-mat-som-frukostflingor-snacks-glass-chips-och-fardiglagat-ger-dig-cancer-och-infarkt/   Ultraprocessad mat som frukostflingor, snacks, glass, chips och färdiglagat ger dig cancer och infarkt 2024-05-...

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards