Han  lever

Alla inlägg den 24 november 2017

Av Anji - 24 november 2017 18:16

Stephen KIng är författare till många hemska böcker och filmskapare, som handlar om ren ondska och sådant sprids i text och på berömda filmer, hoppas du INTE tar del av det!  Här får du se en video om just ondskan och om hur dessa clowner o annat promotas (berättar om det som är och kommer)och det hör till de tider vi lever i nu: END TIME. ! Som kristen vill jag INTE ha med sådant att göra men jag ser ju vad som sker i världen!  GÖR DU DET?

 

 


A sign, a symbol, ett tecken, en symbol. Tiderna är grymma och vi står på randen till krig och medborgare som slåss mot övermakten.
Guds barn vet vilka de är, ja de är hans, men de som inte är Guds barn ÄR FIENDER till GUD och den troende!

Det som Stephen KIng har skrivit om kommer att besannas inför våra ögon. Det kommer fasansfulla saker- och jag undrar hur man skall orka igenom det. MÅNGA TROR ATT VI INTE ÄR HÄR DÅ UTAN UPPRYCKTA SNART! Men då har man inte läst bibeln ordentligt.  /MR

 

/Anji

 

 

 

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards