Han  lever

Direktlänk till inlägg 25 februari 2020

David Wilkerson - Why The Righteous Suffer?

Av Anji - 25 februari 2020 19:52


 Samma predikan på mp3:

 

https://ia802908.us.archive.org/13/items/SERMONINDEX_SID15412/SID15412.mp3

 

 

/Anji

 

 

 

 

 
 
Tove

Tove

25 februari 2020 20:42

Är trött på smutsiga grodor som du som påstår sig vara kristen när du lever i synd. Vi kristna ska leva heligt. Det står i Bibeln no holiness no heaven. Och Jesus predikade omvänd er eller brinn i helvetets eld. Läs Bibeln och du kommer få se. 1 Johannesbrev 3:8 Han som gör synd är av djäuvlen. Så ja du är från din fader djävulen. Sluta säg att du är kristen när du syndar mot Jesus Kristus. Du kommer brinna tillsammans med din fader djävluen om du inte omvänder dig. Detta är en varning. Och jag har rätt att döma Johannesevangelium 7:24 Döm inte efter skenet utan döm en rättfärdig dom. Så jag har rätt att döma fejk kristna, syndare men inte min familj i Kristus. Så säg inte att jag dömer dig för att jag predikar för dig just nu. Omvänd dig till den sanna Jesus Kristus eller brinn i helvetes eld ditt val. Har du glömt Jesus vrede som du kommer få om du inte omvänder dig? Du älskar bara Guds kärlek och nåd inte Hans rättfärdighet eller vrede. Om Gud bara vore kärlek varför kastar Gud syndare till helvetet? och har du glömt vad Jesus gjorde i Johannes evangelium kap 2 när Jesus såg människor sälja och köpa i templet? Han gjorde en piska av rep och drev ut dom skamliga människorna. Han drev ut alla från templet.

http://persecutionforchrist.bloggplatsen.se

Anji

26 februari 2020 19:06

hej Tove, du är inte lite oförskämd. Att kalla mig för groda och ickekristen det är inte fint eller bra. Du tror att jag inte tror, men det är tvärtom, jag är frälst, älskar Jesus och vet vad jag talar om. Jag är omvänd, och gillar du inte min sida så gå därifrån.Du har INGEN rätt att säga det du säger/skriver här. Vi har rätt att döma, men inte orättfärdiga domar, tänk på det.Gud är inte bara kärlek, han dömer människor för deras illgärningar men sådana har jag ej begått. Kom tillbaka hit då du läst på mer och kan uppföra dig. Gud är inte snar till vrede och vad vet DU om NÅD?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anji - Onsdag 24 april 18:15

        /Anji  

Av Anji - Tisdag 23 april 20:35

  SVERIGE mår inte bra och inte Världen heller, eller ?? Våldsdåden är många!     FAITH, GRACE, LIFE, LIVE     I bibeln står det om allt och om HUR man skall leva.   /Anji ...

Av Anji - Måndag 22 april 21:34


                               VÅR!    bild Anji     Kapitel 12 Den andliga gudstjänsten 1 Därför uppmanar jag er, bröder, vid Guds barmhärtighet, att frambära era kroppar som ett levande och heligt offer som behagar Gud – er...

Av Anji - Söndag 21 april 23:48


  https://www.vaken.se/dr-joseph-mercola-fagelinfluensa-kan-inte-doda-manniskor-om-den-inte-ar-modifierad-i-laboratorium/   Alla påståenden om rädsla för möjligheten av en dödlig fågelinfluensa har visat sig vara falska.   Detta enligt D...

Av Anji - Lördag 20 april 14:30

             Se artikel:   Kärlek. Kärlek. Kärlek. Många söker den. Men vet man att kärleken är ljusets källa?   Bibelorden i 1 Kor 13 berättar för oss om Kärleken och att den är störst av allt, och det är sant. Kärlek är inte lust och kärl...

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards