Han  lever

Direktlänk till inlägg 11 mars 2020

Be wise, tell the truth/Listen to Jesus

Av Anji - 11 mars 2020 22:10


TELL THE TRUTH! BE WISE! Go with God!

Det ser illa ut i världen, för människor är inte sanna och talar inte sanning. Se dig om och blir INTE LURAD!!!

 



Ps 5:10Det finns ingen sanning i deras mun. Deras inre är fördärv, deras strupe är en öppen grav och sin tunga gör de hal.
Ps 15:2Den som lever rent och handlar rätt och talar sanning av hjärtat –
Ps 25:5Led mig i din sanning och lär mig, för du är min frälsnings Gud, på dig hoppas jag alltid.

Ps 15:2Den som lever rent och handlar rätt och talar sanning av hjärtat –
Ps 25:5Led mig i din sanning och lär mig, för du är min frälsnings Gud, på dig hoppas jag alltid.
Ps 25:10Alla Herrens vägar är nåd och sanning för dem som håller hans förbund och vittnesbörd.
Ps 26:3Jag har din nåd för ögonen och vandrar i din sanning.
Ps 40:11Jag döljer inte din rättfärdighet i mitt hjärta, jag talar om din trofasthet och din frälsning. Jag gömmer inte din nåd och din sanning för den stora församlingen.
Ps 40:12Du, Herre, tar inte din barmhärtighet ifrån mig. Din nåd och din sanning ska alltid bevara mig,
Ps 43:3Sänd ditt ljus och din sanning. Låt dem leda mig, låt dem föra mig till ditt heliga berg och dina boningar,

/Anji

 

 

 
 
catharina oscarsson

catharina oscarsson

13 mars 2020 20:44

Daniels bok är intressant

http://bokprinssesan

Anji

14 mars 2020 01:11

hej på dig! Tack för besöket! Ja Daniels bok är i mycket en tidsangivelse för oss. Den är verkligen intressant, men kanhända svår innan man lär känna o förstå den, och det kan man inte till fullo. Tiderna som är nu är krångliga men mycket står i Joh Upp bok också. Var välsignad.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anji - Torsdag 16 maj 20:11

  Frälsningens två steg, och att gå hela vägen:       /Anji     Foto  Anji     ...

Av Anji - Torsdag 16 maj 01:16

    HÄLSOLIV!  Äter du nyttigt?  Detta skyddar ditt hjärta m m:   Grönsaker kan ha skyddande effekter mot hjärt-kärlsjukdom. Det visar en ny svensk studie. Det gäller dock inte alla grönsaker, utan en viss typ.Foto: Alexander Raths / Shu...

Av Anji - Tisdag 14 maj 20:12

  https://www.vaken.se/ultraprocessad-mat-som-frukostflingor-snacks-glass-chips-och-fardiglagat-ger-dig-cancer-och-infarkt/   Ultraprocessad mat som frukostflingor, snacks, glass, chips och färdiglagat ger dig cancer och infarkt 2024-05-...

Av Anji - Söndag 12 maj 23:28

  Lita på Gud i allt     1 Sam 2:35 Men jag ska låta en trogen präst träda fram åt mig. Han ska göra det som är i mitt hjärta och min själ. Åt honom ska jag bygga ett hus på fast grund, och han ska ständigt vandra inför min smorde...

Av Anji - Lördag 11 maj 22:15

        Ps 36:11Låt din nåd bli kvaröver dem som känner dig,din rättfärdighet över demsom har ärliga hjärtan.   Ps 36:8Hur dyrbar är inte din nåd, o Gud!Människors barn har sin tillflykti dina vingars skugga.   Ps 42:9Om dagen s...

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards