Han  lever

Direktlänk till inlägg 25 maj 2021

God Speaks. LITA på HERREN. Mirakel.

Av Anji - 25 maj 2021 19:18

Mirakel

 

Det är ont om mirakel säger folk, men det är ju inte så .

Mirakel kan man få och det är Gud som ger dem när allt annat är prövat och det inte finns någon annan väg än att rooopa på honom i nöden

Det gjorde jag och jag fick--- se en ny värld i min situation

Detta är så otroligt och jag är så tacksam!

HAN, GUD, HÖRDE ju och SÅG vad jag behövde!


AMEN!  GUD ÄR GOD!!

 

 

 

 

GUD KAN ÄNDRA PÅ ALLT!

GUD KAN VISA DIG NYA VÄGAR

GUD ÄR MED DIG om DU TROR!

 

 

/Anji

 
 
ellenlundis

ellenlundis

26 maj 2021 12:30

Fina texter på bilderna! :)

Tillhör du i någon församling?

http://finlandsgullet.wordpress.com

Anji

26 maj 2021 19:45

Hej! tack så hjärtligt att du gillar inläggen o bilderna från Pinterest.se De har mycket att kika på. Nej jag är inte med i någon församling för de flesta är inte ok. Det finns mycket villolärare och det är ju så synd att folk lär sig fel. Jag brukar säga No Chuch, ensam med Jesus. Återkom gärna hit. Hälsn Anji

 
ellenlundis

ellenlundis

26 maj 2021 19:59

Ah då vet jag. :) Jag tillhör en frikyrka som heter Korskyrkan, men funderar på att gå över till Missionskyrkan istället, för min mamma är pastor där. :)

Frikyrkor som equmenia kyrkan är bra kyrkor. Du kanske finner någon bra församling i framtiden, som du kanske vill gå sen?:)

http://finlandsgullet.wordpress.com

Anji

27 maj 2021 22:55

Hejsan! Ok, det är bra om man trivs på ett ställe o det gör du ju:-) Men man får ju se till att inte bli religiös menar jag. När man lär sig i livet där man går fram, så får man bra perspektiv o hjälp från Gud.Man lär sig mycket o kan använda det ..... Nej det blir nog inte så om det inte sker ngt speciellt. Ekumenik är inte vad jag önskar det gömmer sig mycket bakom o i kyrkorna o man tror det är ok. Det är inte så, svenska kyrkan gör en del som inte är ok anser jag o många med mig,
Hälsn Anji

 
ellenlundis

ellenlundis

28 maj 2021 12:25

Ah. :) Om du vill kan Herren leda dej till en bra församling i framtiden. Herren tvingar aldrig någon. Det är bra att ha kristet gemenskap, att dela sin tro med. :) Jag förstår hur du menar om Svenska kyrkan..

Bless!!

http://finlandsgullet.wordpress.com

Anji

28 maj 2021 21:25

Hej ! Ja tack, jag förstår din omtanke, men jag har lärt mig så mycket i livet, på bästa vis och jag söker inte det du föreslår, jag går på ett annat vis. Är lite äldre än du så jag har fått lida en del och sett saker som inte är ok. Jag går med Jesus, bara Jesus och min mamma som också predikar en del. Hälsn ANji.

 
Anji

Anji

28 maj 2021 21:30

Ellen, man kan säaga så här också, VI ÄR redan i en församling, GUDS församling där de troende ska vara d v s vi går med Gud/Jesus och lär oss direkt från Fadern, vi behöve ringen kyrka, för han är överhuvudet för oss. Vi tillhör dem som går med honom, rakt fram, utan att vara rädda. JESUS är befriaren och läraren , Vår Herre. Hälsn Anji

http://https://hanlever.bloggplatsen.se

 
ellenlundis

ellenlundis

29 maj 2021 20:08

Jag förstår. :) Var bara rent nyfiken.
Jag har precis fyllt 30 år idag. ^^

http://finlandsgullet.wordpress.com

Anji

29 maj 2021 22:33

Hej ellen GRATTIS på födelsedagen!! Trodde du var yngre faktiskt:) ha det så bra, vi hörs- /Anji

 
ellenlundis

ellenlundis

30 maj 2021 19:40

Man tackar! ^u^

http://finlandsgullet.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anji - Onsdag 24 april 18:15

        /Anji  

Av Anji - Tisdag 23 april 20:35

  SVERIGE mår inte bra och inte Världen heller, eller ?? Våldsdåden är många!     FAITH, GRACE, LIFE, LIVE     I bibeln står det om allt och om HUR man skall leva.   /Anji ...

Av Anji - Måndag 22 april 21:34


                               VÅR!    bild Anji     Kapitel 12 Den andliga gudstjänsten 1 Därför uppmanar jag er, bröder, vid Guds barmhärtighet, att frambära era kroppar som ett levande och heligt offer som behagar Gud – er...

Av Anji - Söndag 21 april 23:48


  https://www.vaken.se/dr-joseph-mercola-fagelinfluensa-kan-inte-doda-manniskor-om-den-inte-ar-modifierad-i-laboratorium/   Alla påståenden om rädsla för möjligheten av en dödlig fågelinfluensa har visat sig vara falska.   Detta enligt D...

Av Anji - Lördag 20 april 14:30

             Se artikel:   Kärlek. Kärlek. Kärlek. Många söker den. Men vet man att kärleken är ljusets källa?   Bibelorden i 1 Kor 13 berättar för oss om Kärleken och att den är störst av allt, och det är sant. Kärlek är inte lust och kärl...

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards