Han  lever

Alla inlägg den 15 oktober 2022

Av Anji - 15 oktober 2022 23:05



covidvaccin var tredje månad diskriminerade gruppen

Ovaccinerade ”den mest diskriminerade gruppen under min livstid”

 

De personer som valde att inte ta det så kallade vaccinet mot covid-19 kan klassas som den mest diskriminerade gruppen av alla. Det menar Albertas nya regeringschef Danielle Smith, som också är partiledare för den kanadensiska provinsens konservativa parti. Ovaccinerade har utsatts för en ”extrem nivå av diskriminering”, fastslår hon.

– Jag tror aldrig att jag har upplevt en situation under min livstid där en person fick sparken från sitt jobb, eller inte fick se sina barn spela hockey, eller inte fick besöka nära och kära på långtidsvård eller sjukhus, eller inte fick sätta sig på ett flygplan för att resa över landet för att träffa sin familj eller till och med resa över gränsen.

 

Läs mer på swebbtv.se

 

 

Ovaccinerade ”den mest diskriminerade gruppen under min livstid”

 

 

/Anji

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards