Han  lever

Alla inlägg den 31 december 2022

Av Anji - 31 december 2022 20:20

Hopp om liv och hopp om tid och hopp om allt gott. Det är ju bra.

Att fira nya året det gör ju inte jag....

Det är inte ens säkert att vi ska ha den tideräkningen vi har.

 

Det kommer att vara hektiskt nästa år 2023 också om både

vaxx och annat framöver.  Vad ska ske på jorden: Jo detta:


1 Kor 13:8 Kärleken upphör aldrig. Men profetiorna ska försvinna, tungomålen ska tystna och kunskapen försvinna./ krigen fortsätter och 2025 ny pandemi. Enl WHO och Bill Gates.


..TRO på JESUS blir förbjuden! VAD VILL GUD HA:

Svar: Ps 51:19 Det offer Gud vill ha är en förkrossad ande. Ett förkrossat och bedrövat hjärta föraktar du inte, Gud.

 

Jes 66:2 Allt detta har min hand gjort så att det blev till, säger Herren. Jag ser till den som är betryckt och har en förkrossad ande, som fruktar mitt ord.


Jag litar på Gud och tackar honom för varje dag, inte vissa dagar, ALLA dagar

är från Gud. HAN vill att vi skall älska honom och bli ledda av honom så att vi INTE GÅR FEL.

Det blir orden för idag: GÅ INTE FEL. Tänk på att Gud vill leda dig, han älskar dig.

 

Gud vet allt om den tid han gett oss,  men den börjar ta slut nu.Han vill ha frälsning till alla så att de kan vara nära honm för all tid .

 

/Anji

 

 

 

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards