Han  lever

Alla inlägg den 3 februari 2022

Av Anji - 3 februari 2022 20:56


Satan vill att man skall undvika att vara med Gud och hans ord, därför distraherar han människor, särskilt de som tror och vill vara med Gud så mycket de kan. Det är inte ok och man måste vara uppmärksam på olika trick. Det är ondska som regerar.


Kom till Jesus!!!


Kan vara en teckning av 1 person och text där det står ”IF SATAN CAN'T MAKE YOU BAD GRER M swctom HE'LL KEEP YOU DISTRACTED Luk 21:34 Men akta er för att tynga era hjärtan med festande, rus och livets bekymmer så att den dagen plötsligt drabbar er 35 som en snara, för den ska drabba alla som bor över hela jorden. 36 Var ständigt vakna och be om kraft att undfly allt som ska ske och kunna bestå inför Människosonen."

 





Kan vara en bild av text där det står ”Thomas Tom GODS REDDENDE ARK watchman JESUS himself was very clear about it but still most of todays Christians are looking to make... JESUS SAID MY KINGDON IS NOT OF THIS WORLD! John 18:36”


36 Jesus svarade: "Mitt rike är inte av den här världen. Hade mitt rike varit av den här världen, skulle mina tjänare ha kämpat för att jag inte skulle utlämnas åt judarna. Men nu är mitt rike inte av den här världen."

 

 

Kan vara en bild av text där det står ”

 

Jesus är HERRE!

 

 

 

/Anji


Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards