Han  lever

Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

I Love You

Av Anji - 3 maj 2012 15:50

Idag är Guds budskap till dig att allt är möjligt för dem som tror. Tron är ibland det enda du har, men vilken gåva det är. Med tro kan du trycka på mitt i motgång. Ha tro, och det kommer att lysa upp din väg. Guds budskap till dig att slumpmässiga vänliga handlingar inte alltid behöver vara slumpmässiga. Skänk till dem som behöver det mest - till dem som inte är så snälla - så att de kan lära av ditt exempel. Du är en framgång. Titta på dina framsteg, titta på vad du har övervunnit, och se hur dina val har förändrats genom den lärande vägen du har vandrat. Se på där du är idag, och inse att du är så framgångsrik som alla andra.


Jesus säger till dig!


I love you, always forever


Near and far, closer together


Everywhere, I will be with you


Everything, I will do for you


Everyday I Will Be There For you


I love you, always forever


Say you'll love, love me forever


Never stop, not for whatever


Near and far and always and Ever

 
 
Ingen bild

lillajag

6 maj 2012 09:23

Ville bara tacka dig. Det var jag som skrev den där långa kommentaren förut som du skrev ett inlägg om. Du är så viktig och din blogg sprider budskapet på rätt sätt. Vi ska kämpa tillsammans i denna kamp och jag vet att jag kommer falla igen men jag ska alltid be Herren Jesus ta upp mig igen. Ibland blir jag bara så ledsen och det är då jag känner sådär. Jag vill bara att familjen och alla nära ska få komma till himlen men jag har många runt omkring mig som inte tror eller som är muslimer tex. Men jag hoppas och ber att Gud ska se in i deras hjärtan och omvandla dom och öppna deras ögon, så att också de ska få evigt liv. Gud vare med dig Anji och tack igen för denna blogg.

 
Ingen bild

Maria Stig

7 maj 2012 11:19

Så sant Annie! Så upplever jag det just nu. Och Gud är mäktig att bära oss när vi inte orkar gå själva! Jag älskar dig Annie! Kramar! /Maria

Anji

11 maj 2012 17:52

Älskar dig också Maria. Jag tänker på dig varje dag skall du veta. KRAM

 
Ingen bild

S

7 maj 2012 18:36

Kan inte sluta läsa din blogg!!! Love!! Uppdatera oftare.. Om du orkar :)

Anji

11 maj 2012 17:52

Tack så mycket vännen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anji - Lördag 27 april 13:30

  LOVE:       LOVE.     /Anji       ...

Av Anji - Onsdag 24 april 18:15

        /Anji  

Av Anji - Tisdag 23 april 20:35

  SVERIGE mår inte bra och inte Världen heller, eller ?? Våldsdåden är många!     FAITH, GRACE, LIFE, LIVE     I bibeln står det om allt och om HUR man skall leva.   /Anji ...

Av Anji - Måndag 22 april 21:34


                               VÅR!    bild Anji     Kapitel 12 Den andliga gudstjänsten 1 Därför uppmanar jag er, bröder, vid Guds barmhärtighet, att frambära era kroppar som ett levande och heligt offer som behagar Gud – er...

Av Anji - Söndag 21 april 23:48


  https://www.vaken.se/dr-joseph-mercola-fagelinfluensa-kan-inte-doda-manniskor-om-den-inte-ar-modifierad-i-laboratorium/   Alla påståenden om rädsla för möjligheten av en dödlig fågelinfluensa har visat sig vara falska.   Detta enligt D...

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards