Han  lever

Alla inlägg den 2 maj 2019

Av Anji - 2 maj 2019 19:58


Läser  4 Moseboken om Israeliternas kamp, och att de inte litade på Gud. Jag har också kamp och den har varat länge, läget är inte bra, MEN: Det finns hopp, det finns glädje, det finns mirakel.

Jag är inte nedräknad. .. Angående israeliterna trodde de att det var omöjligt att segra. Ur sitt eget perspektiv verkade de ha fattat ett klokt beslut. Men de glömde bort att Gud inte alltid handlar inom vårt begränsade synfält. Ett löfte från Gud är bergsäkert, hur otroligt det än verkar.

Guds ord sviker INTE.Gud har alltid rätt, och Gud är till för oss, därför mina vänner, ger jag inte upp fast jag fått mycket nedslående besked angående hälsa och annat. Jag prisar Gud, och för honom är INGENTING OMÖJLIGT. Amen.


*Jag vill prisa dig, min Gud och kung, och för evigt lova ditt namn!* /Ps 145:1

 

LITA PÅ GUD I ALLT!

 

 

/Anji

 

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards