Han  lever

Direktlänk till inlägg 30 november 2022

WHO RUNS THE WORLD?? Se. C.vitamin

Av Anji - 30 november 2022 20:07

När man pratar om fred blir det krig?   Ett EXEMPEL:    VAD säger Viktor Orban o flera?  FINNS DEMOKRATI VERKLIGEN?


Orbán: Konsten att urholka en demokrati

Ungerns premiärminister Viktor Orbán kom till makten 2010. Sedan dess har han och hans parti, Fidesz, systematiskt nedmonterat landets rättssystem och förändrat valsystemet för att se till att de vinner framtida val. Det blir svårare och svårare att kritisera regeringens agerande, eftersom mediers frihet och civilsamhället begränsas i allt större utsträckning. Det är därför inte överraskande att Fidesz fick två tredjedelar av platserna i parlamentet, trots att de fick färre än 50 procent av rösterna i parlamentsvalen 2014 och 2018.  

 

 

KOM IHÅG:

 

AGENDA2030 /NWO, f d Great Reset! = är fullt klar i hemskheterna som skall möta oss inom en snar framtid, man är i full gång att utveckla det som skall komma:

Fullvaccinerade samhällen. Sociala poängsystem. Isolering av mänskligheten. Internetstyrning. Ingen rikedom. Inget ägande. Inga småföretag. Lydnad. Kontrollerad ekonomi. Smart cities. Inget manligt eller kvinnligt. Virtuell verklighet. Total övervakning. Göra alla till cyborgs. Artificiell intelligens. Syntetisk mat. Inga äldre.

DETTA ÄR AGENDA 2030!! 666 och vaccin? Ja MÄRKET som nämns i bibeln, att inte kunna köpa och sälja. (Enkelt uttryckt). Varför tror ni att allt verkar falla ihop nu då??? Jo för att ALLT SKALL ÄNDRAS!

 

 

 

SÄTT IGÅNG ATT TA C-VITAMIN VARJE DAG!   Man kommer att vilja få bort IMMUNFÖRSVARET

 

 

/ANJI

 

 

 

!

 
 
Catharina+

Catharina+

1 december 2022 12:57

Mycket tänkvärt. har varit på Varbergs sjukhus i två veckor. Kan du be för mig.

http:///bokprinsessan

Anji

1 december 2022 19:42

Men snälla nån! OJ, är det influensa?? vad du ska göra är Cvitamin booster!!! omgående, D vitamin o zink, jag har varit sjuk men jag tar massor med vitaminer o skall till läkaren i morgon, jag har tappat rösten...
JA jag Ske Be!! Absolut! Krya på dig säg till läkaren att sjukdomar inte gillar c.vitamin dubbla doser är bra Gud välsigna dig med hälsa nu!! /Anji

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anji - Tisdag 14 maj 20:12

  https://www.vaken.se/ultraprocessad-mat-som-frukostflingor-snacks-glass-chips-och-fardiglagat-ger-dig-cancer-och-infarkt/   Ultraprocessad mat som frukostflingor, snacks, glass, chips och färdiglagat ger dig cancer och infarkt 2024-05-...

Av Anji - Söndag 12 maj 23:28

  Lita på Gud i allt     1 Sam 2:35 Men jag ska låta en trogen präst träda fram åt mig. Han ska göra det som är i mitt hjärta och min själ. Åt honom ska jag bygga ett hus på fast grund, och han ska ständigt vandra inför min smorde...

Av Anji - Lördag 11 maj 22:15

        Ps 36:11Låt din nåd bli kvaröver dem som känner dig,din rättfärdighet över demsom har ärliga hjärtan.   Ps 36:8Hur dyrbar är inte din nåd, o Gud!Människors barn har sin tillflykti dina vingars skugga.   Ps 42:9Om dagen s...

Av Anji - Fredag 10 maj 13:35

  Napoleon tillbaks?   FRÅN  Peter Krabbes sida    https://peterkrabbe.wordpress.com/2024/04/12/napoleon-tillbaks/ :   Så har då värmen kommit till Sydfrankrike. Temperaturerna infinner sig som vanligt på 25- 30-gradersnivån samtidigt...

Av Anji - Fredag 10 maj 00:26


      FOTO ANJI       /A    

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards