Han  lever

Alla inlägg den 18 mars 2022

Av Anji - 18 mars 2022 22:00

 

Lite  Skeendet i världen:

 

https://nyadagbladet.se/inrikes/amerikanskt-krigsfartyg-har-lagt-till-i-stockholm/

 

https://nyadagbladet.se/utrikes/uppgifter-ukraina-nyttjar-manskliga-skoldar/

 

https://newsvoice.se/2022/03/covidkartellen/

 

 

GUD SÄGER:

 

Jesus svarade: “Mitt rike är inte av den här världen. Om mitt rike vore av den här världen, hade mina tjänare kämpat för att jag inte skulle bli överlämnad åt judarna. Men nu är mitt rike inte av den här världen.”
(Joh 18:36)

 

Ty Guds rike består inte i mat och dryck utan i rättfärdighet och frid och glädje i den helige Ande.
(Rom 14:17)

 

Vet ni inte att inga orättfärdiga skall få ärva Guds rike? Bedra inte er själva! Varken otuktiga eller avgudadyrkare, varken äktenskapsbrytare eller de som utövar homosexualitet eller de som låter sig utnyttjas för sådant, varken tjuvar eller giriga, varken drinkare, förtalare eller utsugare skall ärva Guds rike. 

 Sådana var en del av er. Men ni har tvättats rena, ni har blivit helgade, ni har förklarats rättfärdiga i Herren Jesu Kristi namn och i vår Guds Ande. (1 Kor 6:9-11)

 

 

 

/Anji

 

 

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards