Han  lever

Alla inlägg den 3 juni 2022

Av Anji - 3 juni 2022 21:36

 


https://nyadagbladet.se/utrikes/har-hanar-klaus-schwab-och-pfizer-vdn-fanatiska-anti-vaxxers/

 

  SE VIDEON I LÄNKEN!  

Under World Economic Forums årliga konferens i Davos gjorde vaccinjätten Pfizers vd Albert Bourla sig lustig över ”fanatiska anti-vaxxers” som han menar skulle hålla vaccinet ansvarigt för att solen inte gick upp.

Trots otaliga rapporter om allvarliga vaccinskador och biverkningar tycks Pfizers vd Albert Bourla ta lätt på den omfattande kritiken mot covidvaccinen och avfärdar de mest kritiska rösterna som förvirrade galningar och stollar.

I en diskussion med World Economic Forums grundare Klaus Schwab hånskrattar de båda åt ”anti-vaxxers” och att de varit ”måltavlor” för vaccinkritiker och konspirationsteoretiker.

 

– När det kom till vaccinet så visste vi att det finns en grupp med väldigt fanatiska anti-vaxxers som kommer att komma efter oss oavsett vad. De kommer att hävda att solen inte går upp för att folk vaccinerat sig och detta skapade problem med grödorna så därför stämmer jag dig, säger Bourla.

– Jag tror att vi båda var måltavlor för antivaccinationsrörelsen och konspirationsteoretiker – som påstår att jag har tredubbla covid. Jag undrar vad det betyder, säger Schwab.

 

 

 

/Anji

 

 

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards