Han  lever

Alla inlägg under mars 2020

Av Anji - 11 mars 2020 22:10


TELL THE TRUTH! BE WISE! Go with God!

Det ser illa ut i världen, för människor är inte sanna och talar inte sanning. Se dig om och blir INTE LURAD!!!

 



Ps 5:10Det finns ingen sanning i deras mun. Deras inre är fördärv, deras strupe är en öppen grav och sin tunga gör de hal.
Ps 15:2Den som lever rent och handlar rätt och talar sanning av hjärtat –
Ps 25:5Led mig i din sanning och lär mig, för du är min frälsnings Gud, på dig hoppas jag alltid.

Ps 15:2Den som lever rent och handlar rätt och talar sanning av hjärtat –
Ps 25:5Led mig i din sanning och lär mig, för du är min frälsnings Gud, på dig hoppas jag alltid.
Ps 25:10Alla Herrens vägar är nåd och sanning för dem som håller hans förbund och vittnesbörd.
Ps 26:3Jag har din nåd för ögonen och vandrar i din sanning.
Ps 40:11Jag döljer inte din rättfärdighet i mitt hjärta, jag talar om din trofasthet och din frälsning. Jag gömmer inte din nåd och din sanning för den stora församlingen.
Ps 40:12Du, Herre, tar inte din barmhärtighet ifrån mig. Din nåd och din sanning ska alltid bevara mig,
Ps 43:3Sänd ditt ljus och din sanning. Låt dem leda mig, låt dem föra mig till ditt heliga berg och dina boningar,

/Anji

 

 

Av Anji - 7 mars 2020 01:46

 

Läs om krafterna bakom Alpha-kursen

 

 

http://bibelfokus.se/alpha

 

 

 

/Anji

Av Anji - 4 mars 2020 20:06


Paul and Emily, former Joyce Meyer ministry employees, share how they turned to Jesus and the Gospel, and turned away from the Prosperity 'gospel.' Paul wrote a manifesto for Joyce Meyer and her staff, comparing her teachings to Scripture.

 

 

/Anji

Av Anji - 3 mars 2020 19:47

REMIND:

 

Kom ihågUtan Gud är vi ingenting, utan honom har vi ingenting, utan honom kommer vi inte orka ta oss igenom det som livet sätter oss på prov av. Låt Gud bli din styrka, låt din svaghet bli att be om hjälp. Att be om hjälp är inget fel på, ensam är inte stark, Gud vet vad vi behöver, Gud vet vad vi kommer gå igenom, han vet vad du klarar av, han vet när du inte orkar mera, det är då han bär dig, låter dig vila och pusta ut och förbli i hans kärlek. Låt dig inte luras av satan att få dig på fall, Gud är din styrka och ditt ljus.  /Text  MC/

 

/Anji


Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards