Han  lever

Direktlänk till inlägg 17 december 2020

Bed och ni skall få!! Lär dig bönens konst, livets väg

Av Anji - 17 december 2020 00:24

Matteusevangeliet 7:7-11 SFB98

Bed och ni skall få, sök och ni skall finna, bulta och dörren skall öppnas för er. Ty var och en som ber, han får, och den som söker, han finner, och för den som bultar skall dörren öppnas. Vem bland er ger sin son en sten, när han ber om bröd, eller en orm, när han ber om en fisk? Om ni som är onda förstår att ge era barn goda gåvor, hur mycket mer skall då inte er Fader i himlen ge det som är gott åt dem som ber honom.
*******************************************
 
Bed och ni skall få, sök och ni skall finna................ Ja bibelorden är ju så sanna, det kan jag lita på, för i allt han gjort för mig är de under som har hänt.
Detta skulle aldrig  skrivas  av mig annars, jag har gått en lång och urjobbig  väg!
En väg med salt i såren och ögon så trötta och hjärtat i trasor!
 
MEN han HÖRDE min/vår bön!!! Han svarade!!!!
 
AMEN och Halleluja!
 
Jaaa Bönesvar!!
 
 
 
 
/Anji

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anji - Lördag 27 april 13:30

  LOVE:       LOVE.     /Anji       ...

Av Anji - Onsdag 24 april 18:15

        /Anji  

Av Anji - Tisdag 23 april 20:35

  SVERIGE mår inte bra och inte Världen heller, eller ?? Våldsdåden är många!     FAITH, GRACE, LIFE, LIVE     I bibeln står det om allt och om HUR man skall leva.   /Anji ...

Av Anji - Måndag 22 april 21:34


                               VÅR!    bild Anji     Kapitel 12 Den andliga gudstjänsten 1 Därför uppmanar jag er, bröder, vid Guds barmhärtighet, att frambära era kroppar som ett levande och heligt offer som behagar Gud – er...

Av Anji - Söndag 21 april 23:48


  https://www.vaken.se/dr-joseph-mercola-fagelinfluensa-kan-inte-doda-manniskor-om-den-inte-ar-modifierad-i-laboratorium/   Alla påståenden om rädsla för möjligheten av en dödlig fågelinfluensa har visat sig vara falska.   Detta enligt D...

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards