Han  lever

Alla inlägg den 30 oktober 2021

Av Anji - 30 oktober 2021 23:29

 

 

 

Gud ger mera nåd, när vår börda blir större. När arbetet växer, mer kraft han beter. Vid ökade trångmål hans kärlek fördubblas. När prövningar möta, sin frid han oss ger.

 

Guds kärlek är gränslös, hans nåd är oändlig, Hans kraft ingen människa utforskat än, Ty av sina väldiga, eviga skatter han giver och giver och giver igen.

 

När allt vad vi äga av mod synes svika, När kraften är tömd, fast ej dagen är slut, När vi ha förbrukat var tillgång vi äga, Vår Fader har endast begynt att ge ut.

 

O Herre, för dig vill jag öppna mitt hjärta, I tro ta emot av de skatter du ger Och sedan ge ut, ty ju mera jag giver, Dess mer strömmar kärlek från dig till mig ner.

 

/Annie J F/

 

 

/Anji



Av Anji - 30 oktober 2021 00:52


https://www.bitchute.com/video/uAaksPdo6AIk/ 

 

 

Angående THE MARK OF THE BEAST

 

och frågor om dessa sean tider, enligt bibeln

 

Se video / Joh Uppenbarelsebok, 13-17, Daniels bok kap 12  m m......... the apocalypse

 

 

/Anji

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards