Han  lever

Alla inlägg den 13 oktober 2021

Av Anji - 13 oktober 2021 21:21


https://nyadagbladet.se/halsa/sjukskoterskan-tog-covid-vaccinet-kollapsade-i-direktsandning/

 

 

 
KRITISERADE CORONAVACCINERINGEN

Sjuksköterskan tog covid-vaccinet – kollapsade i direktsändning


UPPDATERAD IDAG 19:14 PUBLICERAD 19 DECEMBER 2020
Tiffany Dover kollapsar framför tv-kamerorna.

Chefssjuksköterskan Tiffany Dover ställde upp för att injiceras med det nya vaccinet från Pfizer-BioNTech i en direktsändning i TV från ett sjukhus i Tennessee. Propagandaföreställningen slutade dock i katastrof när hon bara 17 minuter efter injektionen kollapsar inför tv-kamerorna.

Kanalen News Channel 9 var först med nyheten av den dramatiska incidenten som inträffade i en tillfälligt uppsatt TV-studio i CHI Memorial Hospital i Chattanooga, Tennessee. Bara en dryg kvart efter att hon tagit sprutan, just före Dover kollapsar, berättar hon att hennes ett sjukvårds-team är mycket glada över att ha erbjudits möjligheten att bli bland de första att ta vaccinet.

– Hela min personal, vi är glada att få vaccinet. Vi tillhör covid-enheten…och mitt team är bland de första att få vaccinet…och jag vet att det verkligen är…förlåt, jag känner mig verkligen yr, uttrycker hon alltmer medtagen före hon kollapsar handlöst i armarna på annan personal som fångar upp henne.

 

  SE LÄNKEN ÖVERST
 
/Anji
 
 

 

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards