Han  lever

Alla inlägg den 7 oktober 2021

Av Anji - 7 oktober 2021 19:39

 

Bibeln,bible,scripture,holy


*1. Åter till Bibeln, boken om vår frälsning, Given av Herren genom Andens bud! Himmelska bok, som giver denna hälsning, Välkommen hem till himlen och till Gud! 

Kör:/ Åter till Ordet som av Gud vi fått!  Åter till stigen våra fäder gått! Ljus, i vår natt att leda dödens fångar Ut ur vårt mörker, hem till livets Gud.

 

2. Åter till Bibeln! Mörka tider stunda, Såsom profeter fordom hava sagt. Vem kan med fröjd hans ankomst nu åstunda? Blott den sig helt i Jesu händer lagt.

 

3. Åter till Bibeln! Där skall guld du finna, Märgstarka rätter på Guds rika bord. Himlar och jord de skola en gång brinna Men för evigt bliver  Herrens dyra ord. /okänd

 

Åter till Bibeln, åter till den apostoliska tiden. Herren väntar sig att de troende står upp för Ordet, och vill  göra det som Herren vill. I Jesu blod finns kraft, frälsande kraft.

* Klädd i Guds frälsning jag står, Domen ej mera mig når. Rening jag har i hans sår, Allt i min Gud jag förmår.*/Okänd

 

*Och ni dödade livets Herre, men Gud förde honom tillbaka till livet. Johannes och jag är vittnen till detta faktum, för efter det att ni dödat honom såg vi honom livs levande!’ Apg 3:15

 

Jesus lever! 

 

/Anji

 

 

 

Av Anji - 7 oktober 2021 00:07

 

YOUTUBE och Censuren av vaxxinkritiker:  SE LÄNK!!!

 

https://www.vaken.se/youtube-vaxlar-upp-censuren-av-vaccinkritiker-forbjuds-nu-helt/

 

 

Youtube har nu beslutat att försöka förbjuda och radera all information om vacciner som inte stämmer överens med Världshälsoorganisationens officiella linje. Mediejätten har redan tidigare plockat bort miljontals videoklipp och även stängt ner otaliga konton för seriösa och internationellt kända vaccinkritiker, som exempelvis Dr. Joseph Mercola och Robert F. Kennedy Jr.

Läs mer på nyadagbladet.se

 

 

 

 

/Anji

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards