Han  lever

Direktlänk till inlägg 3 mars 2024

Gud hör ju bön. Vad är tro? SE inlägg och video

Av Anji - Söndag 3 mars 22:51

 


VAD ÄR TRO?

 

Joh 10:27  Mina får lyssnar till min röst, och jag känner dem, och de följer mig. 28 Jag ger dem evigt liv, och de skall aldrig någonsin gå förlorade, och ingen skall rycka dem ur min hand. 29 Vad min Fader har gett mig är större än allt, och ingen kan rycka dem ur min Faders hand. 30 Jag och Fadern är ett.”



Bön och rop till Gud är något som han hör, fast man kanske inte riktigt tror att det är så,men det är det. När man inte har någon annan att gå till- när alla möjligheter är uttömda, när ingen annan kan hjälpa och när alla utvägar är stängda, då finns bara Gud kvar (ja han är där hela tiden!).

 

Raise up the warrior

 

 

/Anji

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anji - Lördag 27 april 13:30

  LOVE:       LOVE.     /Anji       ...

Av Anji - Onsdag 24 april 18:15

        /Anji  

Av Anji - Tisdag 23 april 20:35

  SVERIGE mår inte bra och inte Världen heller, eller ?? Våldsdåden är många!     FAITH, GRACE, LIFE, LIVE     I bibeln står det om allt och om HUR man skall leva.   /Anji ...

Av Anji - Måndag 22 april 21:34


                               VÅR!    bild Anji     Kapitel 12 Den andliga gudstjänsten 1 Därför uppmanar jag er, bröder, vid Guds barmhärtighet, att frambära era kroppar som ett levande och heligt offer som behagar Gud – er...

Av Anji - Söndag 21 april 23:48


  https://www.vaken.se/dr-joseph-mercola-fagelinfluensa-kan-inte-doda-manniskor-om-den-inte-ar-modifierad-i-laboratorium/   Alla påståenden om rädsla för möjligheten av en dödlig fågelinfluensa har visat sig vara falska.   Detta enligt D...

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards