Han  lever

Direktlänk till inlägg 19 december 2021

Vem är JESUS? Han vill lära känna dig.

Av Anji - 19 december 2021 00:02

 

JESUS

 

 

Vet du vem han är? Vet du att DU kan få ett förvandlat liv tack vare att han gav sitt liv?

 

På korset dog han för oss, på ett kors pinades han ihjäl. Vilken död!  Vet du: han UPPSTOD ju igen! Och det är det som vi kristna måste få tala om för alla, ja det är ju faktiskt så att det är vårt uppdrag. Att berätta för dem som inte vet… Tänk till om detta, och fråga ditt hjärta vad det söker efter. Jag tror att ditt hjärta söker efter frid och ro och lugn…

 

JESUS vill ge dig allt detta och mer.

 

 

*Din sorg förbyts i glädje, ditt mörker blir till ljus, när Jesus Kristus kommer med renhet till ditt hus.* /Åke Olsson

 

 

/Anji

 
 
Bra Dejtingsidor

Bra Dejtingsidor

19 december 2021 00:23

Hej,

En fråga som är något orelaterad men ändå inte. Vad tycker du om dessa kristna dejtingsajter, t.ex den vi har recenserat hos oss? Vi försöker ge så bra info till våra besökare som möjligt.

http://https://bradejtingsidor.com

Anji

19 december 2021 23:40

Hej, Jag svarar att jag inte har varit på den sidan och vet inte alls hur den är, det finns ju en hel del sådana sidor på nätet. Tack för frågan. /Anji

 
Bra Dejtingsidor

Bra Dejtingsidor

20 december 2021 00:26

Tack för svar.

Har du varit på eller bara känner till någon annan som har en kristen inriktning som du skulle rekommendera?

http://bradejtingsidor.com

Anji

21 december 2021 01:14

Hej och tack, Experimentlandet är bra. https://experimentlandet.blogg.se/
Det finns fler kristna men jag får återkomma i ämnet.
Och: Bakomkulisserna.se Hälsn Anji

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anji - Söndag 12 maj 23:28

  Lita på Gud i allt     1 Sam 2:35 Men jag ska låta en trogen präst träda fram åt mig. Han ska göra det som är i mitt hjärta och min själ. Åt honom ska jag bygga ett hus på fast grund, och han ska ständigt vandra inför min smorde...

Av Anji - Lördag 11 maj 22:15

        Ps 36:11Låt din nåd bli kvaröver dem som känner dig,din rättfärdighet över demsom har ärliga hjärtan.   Ps 36:8Hur dyrbar är inte din nåd, o Gud!Människors barn har sin tillflykti dina vingars skugga.   Ps 42:9Om dagen s...

Av Anji - Fredag 10 maj 13:35

  Napoleon tillbaks?   FRÅN  Peter Krabbes sida    https://peterkrabbe.wordpress.com/2024/04/12/napoleon-tillbaks/ :   Så har då värmen kommit till Sydfrankrike. Temperaturerna infinner sig som vanligt på 25- 30-gradersnivån samtidigt...

Av Anji - Fredag 10 maj 00:26


      FOTO ANJI       /A    

Av Anji - Torsdag 9 maj 14:36

  Ordförande för belgiskt hälsoförsäkringsbolag främjar eutanasi som lösning för åldrande befolkning 2024-04-15 Självmord…..   Ordföranden för Belgiens största hälsovårdsfond har föreslagit eutanasi som en lösning på landets proble...

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards