Han  lever

Inlägg publicerade under kategorin TRO

Av Anji - 9 juni 2021 12:11

 

Ett levande hopp

1 Petrusbrevet 1   
3 Välsignad är vår Herre Jesu Kristi Gud och Far! I sin stora barmhärtighet har han genom Jesu Kristi uppståndelse från de döda fött oss på nytt till ett levande hopp, 4 till ett arv som aldrig kan förstöras, fläckas eller vissna och som förvaras åt er i himlen. 5 Med Guds makt bevaras ni genom tron fram till den frälsning som är redo att uppenbaras i den sista tiden.
6 Var därför glada, även om ni nu en liten tid måste utstå olika prövningar. 7 Äktheten i er tro är långt mer värd än guld, som är förgängligt men ändå prövas i eld. På samma sätt prövas er tro för att sedan bli till lov, pris och ära när Jesus Kristus uppenbarar sig. 8 Honom älskar ni utan att ha sett honom, och fast ni ännu inte ser honom tror ni på honom och jublar i obeskrivlig, himmelsk glädje 9 när ni nu är på väg att nå målet för er tro: era själars frälsning.
10 Det var denna frälsning som profeterna sökte och forskade efter, de som profeterade om den nåd som ni skulle få. 11 De försökte förstå vem eller vilken tid Kristi Ande i dem syftade på när han förutsade Kristi lidanden och den härlighet som skulle följa. 12 Och det uppenbarades för dem att det inte var sig själva utan er som de tjänade med sitt budskap. Det budskapet har nu förkunnats för er genom dem som i den helige Ande, sänd från himlen, gav er evangeliet – ett budskap som änglar längtar att få blicka in i.
 

Frid med Gud

1 När vi nu har förklarats rättfärdiga av tro, har vi frid med Gud genom vår Herre Jesus Kristus. 2 Genom honom har vi också tillträde✱ till den nåd som vi nu står i, och vi gläder oss✱ i hoppet om Guds härlighet. 3 Men inte bara det, vi gläder oss också mitt i våra lidanden, för vi vet att lidandet ger tålamod,  4 tålamodet fasthet och fastheten hopp. 5 Och hoppet sviker oss inte, för Guds kärlek är utgjuten i våra hjärtan genom den helige Ande som han har gett oss.
6 För när tiden var inne, medan vi ännu var maktlösa, dog Kristus i de ogudaktigas ställe. 7 Knappast vill någon dö ens för en rättfärdig – jo, kanske vågar någon dö för den som är god. 8 Men Gud bevisar sin kärlek till oss genom att Kristus dog för oss medan vi ännu var syndare.
9 När vi nu har förklarats rättfärdiga genom hans blod, hur mycket mer ska vi då inte genom honom bli frälsta från vredesdomen? 10 För om vi som Guds fiender blev försonade med honom genom hans Sons död, hur mycket mer ska vi då inte som försonade bli frälsta genom hans liv? 11 Men inte bara det, vi gläder oss också i Gud genom vår Herre Jesus Kristus, genom vilken vi nu har tagit emot försoningen.
 
 
LÄS Evangelium, Guds ord!
 
/Anji
 
 
 

Av Anji - 7 juni 2021 22:27

Kapitel 1

FÖRSTA BOKEN

De två vägarna

  • 1 Salig är den som inte följer
  • de gudlösas råd,
  • som inte går in på✱ syndares väg
  • och sitter bland föraktare,
  • 2 utan har sin glädje
  • i Herrens undervisning✱
  • och begrundar ✱hans ord
  • både dag och natt.
  • 3 Han är som ett träd,
  • planterat vid vattenbäckar,
  • som bär sin frukt i rätt tid
  • och vars löv inte vissnar.
  • Och allt han gör, det lyckas väl.
 
  • 4 Sådana är inte de gudlösa,
  • de är som agnar✱
  • som skingras för vinden.
  • 5 Därför ska inte de gudlösa
  • bestå vid domen,
  • inte syndarna
  • i de rättfärdigas församling.
  • 6 Herren känner
  • de rättfärdigas väg,
  • men de gudlösas väg
  • leder till fördärvet.

Inledning till Psaltaren

Psaltaren eller psalmerna, av grekiskans som betyder "sång till stränginstrument", är Bibelns sång- och bönbok. Dess främste författare är kung David, "Israels ljuvlige sångare" (2 Sam 23:1), som kröntes ca 1000 f Kr och tillskrivs 73 av de 150 psalmerna. De övriga skrevs av andra författare som Koras söner (42-49, 85, 87-88), Asaf (50, 73-83), Salomo (72, 127), Heman (88), Etan (89) och Mose (90), tills boken sammanställdes efter återkomsten från Babylon (jfr 126, 137), kanske av Esra på 400-talet f Kr. Psalmerna användes såväl i tempelgudstjänsten som för gemensam sång och enskild andakt. Psalmernas hebreiska poesi är mångfasetterad, ofta uppbyggd i parallellismer där det första ledets tanke speglas eller utvecklas i efterföljande led. På hebreiska bär boken namnet Tehillím (lovsånger), men den rymmer även andra genrer som tacksägelse, klagan, bot och bön samt vishetspsalmer. Många av psalmerna rymmer profetior om Messias, särskilt 2, 8, 22, 45, 69 och 110 men även ett flertal andra. Psalm

   

 

 
/Anji

2021 · Bibelord · TRO
Av Anji - 25 maj 2021 19:18

Mirakel

 

Det är ont om mirakel säger folk, men det är ju inte så .

Mirakel kan man få och det är Gud som ger dem när allt annat är prövat och det inte finns någon annan väg än att rooopa på honom i nöden

Det gjorde jag och jag fick--- se en ny värld i min situation

Detta är så otroligt och jag är så tacksam!

HAN, GUD, HÖRDE ju och SÅG vad jag behövde!


AMEN!  GUD ÄR GOD!!

 

 

 

 

GUD KAN ÄNDRA PÅ ALLT!

GUD KAN VISA DIG NYA VÄGAR

GUD ÄR MED DIG om DU TROR!

 

 

/Anji

Av Anji - 23 maj 2021 20:12

 

Råkade höra dessa sånger...

 

VERSE One:
Through the storm
Your cries are heard
He will always be
Who he's always been
You can trust his holy word
He is God
And he is good
He is able to
Come to your rescue
Like he promised that he would.

CHORUS:
He didn't fail Daniel in the lion's den
He didn't fail Abraham or Gideon
He didn't fail Noah on the ocean blue
No, he didn't fail Jonah
And he won't fail you.

VERSE Two:
Looking back
The Lord has done
Great and mighty things
In the time of need
Like a father and a friend
So fear not
Be strong in faith
When we're overwhelmed
He will overcome
Through his mercy and his grace

 

 

JAAAA Gud är god och är med den som TROR honom om Mirakel!

 

 

That's What The Cross Is For

 

/Anji

 

 

2021 · BÖN · TRO
Av Anji - 13 maj 2021 23:17


Hebréerbrevet Kapitel


Trons människor



1 Tron är en övertygelse om det man hoppas, en visshet om ting som man inte ser. 2 Genom tron fick fäderna sitt vittnesbörd. 3 Genom tron förstår vi att universum har skapats genom ett ord från Gud, så att det vi ser inte har blivit till av något synligt.


4 Genom tron bar Abel fram ett bättre offer åt Gud än Kain, och genom tron fick han vittnesbördet att han var rättfärdig, när Gud själv bekände sig till hans offer. Och genom tron talar han än, trots att han är död.
5 Genom tron blev Henok hämtad utan att möta döden, och man fann honom inte mer, för Gud hade hämtat honom. Innan han hämtades fick han vittnesbörd om att han hade behagat Gud. 6 Utan tro är det omöjligt att behaga Gud, för den som kommer till Gud måste tro att han finns och att han lönar dem som söker honom.


7 I tron byggde Noa en ark i helig fruktan för att rädda sin familj, efter att Gud hade varnat honom för det som ännu ingen hade sett. Genom tron blev han världen till dom och ärvde den rättfärdighet som kommer av tro.
8 I tron lydde Abraham när han blev kallad att dra ut till ett land som han skulle få i arv, och han gav sig i väg utan att veta vart han skulle komma. 9 I tron levde han i löfteslandet som i ett främmande land. Han bodde i tält med Isak och Jakob som var medarvingar till samma löfte, 10 för han väntade på staden med de fasta grundvalarna vars byggmästare och skapare är Gud.


11 Genom tron fick även Sara, som var ofruktsam, kraft att bli mor till en ätt fast hon var överårig. Hon tänkte att den som hade gett löftet var trofast. 12 Därför fick också en enda man, så gott som död, barn så talrika som himlens stjärnor och oräkneliga som sandkornen på havets strand.
13 I tron dog alla dessa utan att ha fått det som var utlovat. Men de hade sett det i fjärran, hälsat det och bekänt sig vara gäster och främlingar på jorden. 14 De som säger så visar att de söker ett hemland. 15 Hade de tänkt på det land som de lämnat, så hade de haft tillfälle att vända tillbaka dit. 16 Men nu längtade de till ett bättre land, det himmelska. Därför skäms inte Gud för att kallas deras Gud, för han har förberett en stad åt dem.


17 I tron bar Abraham fram Isak som offer när han blev satt på prov. Sin ende son bar han fram, trots att han hade fått löftena 18 och Gud hade sagt till honom: Det är genom Isak din avkomma ska räknas. 19 Abraham räknade med att Gud hade makt att till och med uppväcka från de döda, och därifrån återfick han honom också, bildligt talat. 20 I tron gav Isak sin välsignelse åt Jakob och Esau för kommande tider. 21 I tron välsignade den döende Jakob Josefs båda söner och tillbad böjd mot änden av sin stav. 22 I tron påminde Josef på sin dödsbädd om Israels barns uttåg och gav befallning om vad som skulle ske med hans ben.


23 I tron hölls den nyfödde Mose gömd av sina föräldrar i tre månader. De såg att det var ett vackert barn och lät sig inte skrämmas av kungens påbud. 24 I tron vägrade Mose som vuxen att kallas Faraos dotterson. 25 Han valde att hellre bli förtryckt tillsammans med Guds folk än att ha en kortvarig njutning av synden. 26 Han räknade Kristi vanära som en större rikedom än Egyptens alla skatter, för han hade blicken riktad mot lönen. 27 Genom tron lämnade han Egypten utan att frukta kungens vrede. Han höll ut därför att han liksom såg den Osynlige. 28 I tron firade han påsken och strök blodet på dörrposterna för att fördärvaren inte skulle röra deras förstfödda.


29 I tron gick folket genom Röda havet som på torr mark, men när egyptierna försökte drunknade de. 30 Genom tron föll Jerikos murar, efter att man hade gått runt omkring dem i sju dagar. 31 Genom tron slapp den prostituerade Rahab att gå under med dem som inte trodde, eftersom hon välkomnade spejarna som vänner.


32 Vad mer ska jag säga? Tiden räcker inte för att berätta om Gideon, Barak, Simson och Jefta, om David, Samuel och profeterna. 33 Genom tron besegrade de kungariken, skipade rätt, fick löften uppfyllda, stängde lejons gap, 34 släckte rasande eld och undkom svärdets egg. De var svaga men fick kraft, de blev starka i strid och drev främmande härar på flykten. 35 Kvinnor fick sina döda tillbaka genom uppståndelse.


Andra blev torterade och accepterade ingen befrielse, för de ville nå en bättre uppståndelse. 36 Andra fick utstå hån och piskrapp, ja, även bojor och fängelse. 37 De blev stenade, söndersågade, dödade med svärd. De gick runt i fårskinn och gethudar, nödlidande, plågade och misshandlade. 38 Världen var inte värdig att ta emot dem. De irrade omkring i öknar och bergstrakter, i grottor och hålor.


39 Och fast alla dessa hade fått vittnesbörd för sin tro, fick de inte det som var utlovat. 40 Gud har nämligen förberett något bättre för oss: först tillsammans med oss ska de nå fram till målet.

 

 

_________________   NÅ MÅLET!!  HIMMELEN.  _________________

 

/Anji

2021 · BIBELN · Bibelord · TRO
Av Anji - 12 maj 2021 22:54

 

Prövad tro?  Har du blivit prövad i din tro och förstår nu att man måste lära sig att.................

 

 

Men tron är en fast tillförsikt om det som man hoppas, en övertygelse om ting som man icke ser.” Heb 11:1

 

 

Det är inte lätt att stå fast i tro, nej varför skulel det vara lätt? Det är ju därför människor ger upp, de orkar inte.

Varför orkar de inte?

De tappar tålamodet.

Varför?

För att de inte förstår bibelordet kanske?

Ja och de orkar inte lära sig att livet KAN VARA VÄLDIGT SVÅRT.

 

DET har jag fått lära mig och därför skriver jag  ju detta till dig, vem du nu än är.

 

Tänk på att GUD kan ÄNDRA ALLT till det bästa och SVARA dig!

 

 

 

 

 

/Anji

2021 · TRO
Av Anji - 10 maj 2021 20:10


 

 

TRÖST!!! 

 

Jaaa TRÖST behöver vi alla i olika omständigheter!

LIVET kan vara oerhört tufft!!!

 

Det vet jag och därför har jag denna sidan som berättar .... 

 

JESUS är SVARET!!!! JESUS är sanningen och JESUS är vår hjälpare i ALLT!



2 Kor 7:6Men Gud som tröstar de modlösa tröstade oss genom att Titus kom,
2 Kor 7:7och inte bara genom hans ankomst utan också genom trösten han fått hos er. Han berättade för oss om er längtan, er klagan och er iver för mitt bästa, och då gladde jag mig ännu mer.
2 Kor 7:13Det har gett oss tröst. Utöver den trösten kom den ännu större glädjen över att se Titus så glad. Ni har alla styrkt hans ande.
Fil 2:1Om ni nu har tröst hos Kristus, om ni får uppmuntran av hans kärlek, gemenskap i Anden och medkänsla och barmhärtighet,




1 Thess 4:18Trösta därför varandra med dessa ord.
2 Thess 2:16Och må vår Herre Jesus Kristus själv och Gud vår Far, som har älskat oss och gett oss evig tröst och gott hopp i sin nåd,
Filem 1:7Din kärlek har varit till stor glädje och tröst för mig, eftersom de heliga har blivit styrkta i sina hjärtan tack vare dig, broder.
Heb 2:13Han säger också: Jag ska förtrösta på honom, och dessutom: Se, här är jag och barnen som Gud har gett mig.


Rom 15:5Må uthållighetens och tröstens Gud hjälpa er att vara eniga med varandra efter Kristi Jesu vilja,
1 Kor 14:3Men den som profeterar talar till människor och ger uppbyggelse, uppmuntran och tröst.
2 Kor 1:3Välsignad är vår Herre Jesu Kristi Gud och Far, barmhärtighetens Far och all trösts Gud!
2 Kor 1:4Han tröstar oss i all vår nöd så att vi kan trösta dem som är i nöd med den tröst vi själva får av Gud.
2 Kor 1:5Liksom Kristi lidanden flödar över oss, så överflödar också genom Kristus den tröst vi får.


/ Anji

2021 · Lidande · TRO
Av Anji - 3 maj 2021 22:50

 

 

 

http://elvorochjanne.se/en-kvinna-i-parousia-mission-vittnar-om-sin-fralsning/

 

En kvinnas väg till frälsning

”Då öppnades mina ögon”

På Parousia Mission-möten kommer människor från olika folkslag, i olika åldrar och med väldigt olika bakgrund. Här är ett vittnesbörd från en kvinna som vi fick döpa sommaren 2015. Det blev en härlig manifestation vid en sjö en augustikväll, med en hel del badgäster. Några muslimska kvinnor och flera ungdomar kom fram och frågade nyfiket vad vi gjorde.

Vittnesbörd:
Denna Bibelvers sammanfattar den största insikten som ledde mig till omvändelse till Jesus hösten 2014 när jag var 39 år gammal: ”För allt som är fött av Gud besegrar världen. Och detta är den seger som har besegrat världen: vår tro. Vem kan besegra världen utom den som tror att Jesus är Guds son?” Första Johannes brev 5: 4-5

Jag lärde känna Jesus och vem Han var i min sena barndom och under tonåren, tack vare att Gud gjorde ett under i mina föräldrars liv. Först genom att leda min mor till omvändelse till Jesus och sedan min far. Både min mor och min far fick en personlig upplevelse av Jesus när de var i nöd. Jag såg hur mina föräldrar fick uppleva befrielse, glädje och frid. Min far led av svår panikångest och stress men jag fick se hur han blev befriad och hur han plötsligt, lugnt och klart visste hur han skulle bära sig åt i livet.

Jag var med när de gick till en fri evangelisk församling där jag lärde mig att läsa Bibeln. Jag trodde på Jesus och visste att det Han sa var mäktigt och rätt men jag hade inte mött Honom än. Jag tyckte egentligen att det var jobbigt att gå till gudstjänst då, för jag kände kontrasten mellan Jesus ord och dess livsideal på ena sidan och människan och dess begär på andra sidan. Jag tyckte nämligen i min okunskap att det var hyckleri att tro på Jesus, för att det kändes som att gå emot de naturliga instinkterna och det naturliga sättet att vara hos människan. Jag hade inte klart för mig (som det är nu) att det endast är Gud som kan göra under hos människan så att denna kan förvandlas och födas på nytt (Guds Helige Andes gåva).

 

Sedan jag var tonåring hade jag ändå klart för mig att tron i Jesus innebär att vara helt avskild från denna världen (även om vi lever i världen). Jesus innebar för mig sedan dess att vara trogen till Honom och till det som står i Bibeln. Vändpunkten för mig på våren och hösten 2014 var när jag började möta lidandet i olika former hos mina patienter på mitt nya jobb. Gud använde detta för att beröra mitt hjärta. Lidandet fick mig att vilja få svar på de frågorna jag alltid hade haft. Månad efter månad skedde en förändring inom mig i takt med att jag ödmjukade mig allt mer inför Gud (vilket jag inte hade gjort tidigare).

 

Jag förstod att jag skulle kapitulera inför Sanningen och sluta kämpa emot. Då öppnades mina ögon och jag förstod att det onda (synd) fanns inom mig såsom i människor allmänt – vilket förklarade allt lidande, sjukdomar och ondska som finns i denna världen. Jag förstod att jag skulle omvända mig till Jesus och födas på nytt (Johannes 3) för att detta är den enda vägen för att besegra det onda och även för att få en framtid i Guds kommande rike, utan närvaro av det onda! På så sätt kände jag att jag kunde ge det största bidraget även till mina patienter.

 

Sedan slutet av hösten 2014 då jag tog emot Jesus har jag fått en frid, lugn och glädje och äntligen hittat meningen med livet. För första gången såg jag allt gott som Gud skapat för oss i naturen i minsta detalj. Det var som att upptäcka allt på nytt. Samtidigt förstod jag allt som Gud hade gjort för mig och hur Han hade lett mig. Jag är så tacksam till Gud. Jag tappade också intresse för det som intresserade mig innan och som tillhörde världen. Jag förstod hur det onda gärna arbetar i det fördolda i många saker i livet, för att leda bort människor från den sanne Guden.

 

 

Min största önskan idag är endast att kunna användas av Gud i de goda gärningar som Jesus har förutbestämd för just mig och mitt liv här på jorden och sedan på den nya jorden när Jesus kommer tillbaka. Gud fick mig att förstå att det finns en andevärld och att det finns en rak skiljelinje mellan Jesus och hans änglar på ena sidan och Satan och onda makter på andra sidan. Det räcker inte att känna sig som en relativt god och snäll människa, som jag själv tyckte. Jesus säger tydligt i Bibeln att om vi inte tar ställning och är med Honom så är vi emot Honom och vi tar del i det onda. Detta beror på att synden finns i människohjärtat och att vi endast kan bli frälsta av Guds nåd genom att ta emot Jesus. Därför lät jag mig döpas nämligen jag ”begravdes” i vatten och kom ut ur vatten som en ny skapelse fylld av Jesus: ”och nu lever inte längre jag, utan Kristus lever i mig.” Gal.2:20 ”Jag skall ge er ett nytt hjärta och låta en ny Ande komma in i er.” Hesekiel 36:26-27

 

Vi ser nu det stora avfallet inom ”kyrkorna”(de falska kyrkorna) som Bibeln talar om för den sista tiden och det gäller verkligen att vara mån om vår trohet till Jesus, för att vi ska kunna bestå inför Guds son Jesus återkomst. Det som tidigare också hindrade mig från att ta emot Jesus var att jag såg så mycket hyckleri bland så kallade kristna och inom kyrkorna i världen i allmänhet (det är fiendens listiga trick att få oss att inte se vår roll i detta och ta ansvar). Gud fick dock mig att förstå att alla falska läror, avfall och religioner utvecklas så fort man börjar ha människan (jaget) och dess begär och ritualer i centrum istället för att ha Jesus och hans vilja i centrum.

Han fick mig att förstå att man måste vara född på nytt på riktigt och ha en äkta relation med Jesus. Jesus hatar hyckleri och religiositet! Det är talande att Jesus dog på korset till följd av konspiration av dåtidens religiösa ledare som inte ville ta emot Honom! När Gud visade Sanningen för mig så blev också det onda avslöjat och jag började förstå mycket av det ockulta och dess symbolism som ligger bakom många mänskliga traditioner, framför allt inom den så kallade ”kyrkan” (den falska kyrkan) och inom de olika religionerna (människo-centrerade läror).

 

 

Det har varit väldigt värdefullt för mig att få förståelse för varifrån all ockultism, religiositet och dess tomma ritualer kommer ifrån nämligen den gamla Babyloniska mysteriereligionen som beskrivs i Gamla Testamentet. Jag blev så negativt förvånad över att jag behövde leta på nätet efter bibeltrogna kristna hemsidor för att få ta del av denna viktiga undervisning och hitta gemenskap med andra vakna syskon i tron. Jag blev också förvånad av att upptäcka att många så kallade kristna är helt omedvetna om vad som pågår inom många församlingar, nämligen regelbunden ekumenisk gudstjänst där även katolska kyrkan deltar (som i sin tur har gudstjänst med olika religioner). Detta pågår globalt. Det sista globala Babels torn (New World Order, New World Religion = New Age plan) i uppror mot Gud håller på att ta form mer och mer (Uppenbarelseboken 13). ”Mitt folk går under i brist på kunskap” Hosea 4:6 Gud uppmanar oss att gå ur ”det stora Babylon” (katolska kyrkan, ockultism, religiositet och avfallna kyrkor som är med i avgudadyrkan)! ”Gå ut från henne, mitt folk, så att ni inte tar del i hennes synder och drabbas av hennes plågor.” Upp. 18:4

Vi ser att kaos ökar i världen. Jesus ska snart komma tillbaka för att hämta alla som är trogna till Honom. Innan Jesus kommer tillbaka ska en falsk messias (så kallad antikrist) träda fram och genom falska tecken och under bedra mänskligheten och få den att ta märket: ”Låt ingen bedra er på något sätt. Ty först måste avfallet komma och laglöshetens människa, fördärvets son (antikrist) öppet träda fram, motståndaren som förhäver sig över allt som kallas gud eller heligt, så att han sätter sig i Guds tempel och säger sig vara Gud. Men honom kommer Herren Jesus att döda med sin muns anda och förgöra, när han visar sig vid sin ankomst.” II Tess. 2:3-4, 8

 

 

Endast de som är trogna till Jesus kommer att hänga med så att de inte blir bedragna. Det är så viktigt att få gemenskap med sanna Jesus troende och be om Guds hjälp för att försöka rädda människor ur det stora Babylon: ”Den laglöses ankomst är ett verk av Satan och sker med stor kraft, med lögnens alla tecken och under och med all slags orättfärdighet som bedrar dem som går förlorade, eftersom de inte tog emot sanningen och älskade den, så att de kunde bli frälsta. Därför sänder Gud en kraftig villfarelse över dem så att de tror på lögnen och blir dömda, alla dessa som inte har trott på sanningen utan njutit av orättfärdigheten.” II Tess. 2: 9-12

Till sist vill jag avslöja ett annat vanligt trick som fienden använder för att hindra oss från att komma till Sanningen. Jag var i många år övertygad att jag skulle förlora något om jag omvände mig till Jesus. Detta är lögn. När man omvänder sig till Jesus så sker ett mirakel i ens liv och man blir fylld av Guds kärlek och frid på ett sätt som övergår alla mänskliga erfarenheter, hur häftiga dessa än är. Man återupprättar relationen med Gud! (som bröts sedan Lucifer och Adam gjorde uppror mot Gud). Man får gå igenom livets berg- och dalbanan med dess lidande men Jesus har öppnat dörren för oss till det eviga livet med Honom utan det onda! (Upp. 21: 3-4) ”Ty så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde Son, för att den som tror på honom inte skall gå förlorad utan ha evigt liv.” Johannes 3:16 Jesus säger: ”Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kommer till Fadern (Gud) utom genom mig” Johannes 14:6

 

En syndare frälst av Jesus nåd.

 

/Anji

 

 

2021 · Frälsning · Life · TRO

Presentation

Omröstning

Firar du jul? Jesus är inte född på jul.
 Nej Jesus är inte född på jul
 Julen är katolsk och felaktig
 Finns det mer info att få?

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Anji

Min Gästbok. Välkommen!

Prövningar


Ovido - Quiz & Flashcards